woensdag 29 november 2023

Sereno

Sereno had maandag dus heerlijk mee gewandeld maar thuis bij het waterdrinken binnen viel hij inene naar links om. Schrikken. Maar hij leek er niets van te hebben en dan denk je nuja misschien door zijn slechtere zicht even uit balans geraakt. Maar dinsdag bij goed daglicht viel hij voor mijn neus weer links opzij om. Weer herstelde hij zich en maakte hij zich er niet druk om. Het was ook niet dat bewustzijn verloor of een epileptische aanval had. Het was gewoon 1 tel even uit balans wat hij zelf herstelde voor hij helemaal om lag. Maar ja ik houd hem nu wel extra in de gaten.Afgelopen week in de avonden al flink aan het surfen geweest voor hem, want ik wilde cholodin bestellen maar overal staat het uitverkocht of niet leverbaar. Ook de dierenartspraktijk had niet meer en kon het ook niet bestellen. Ze zijn nu deel van een grotere keten en dan is het soms toch beperkter wat je nog kunt krijgen. Eindelijk twee websites gevonden waar ik in ieder geval een bestelling kon uitzetten. Op voorraad was het dus niet, maar als het binnenkort binnenkomt dan ben ik wel verzekerd dat ik het krijg. Ik heb nog tot en met de kerstdagen en dan is het op. Wel voor nood wel al choline poeder in huis, maar ik hoop toch zo dat de tabletten binnenkort geleverd kunnen worden. Voor zijn dementie is het toch wel erg fijn dit supplement als ondersteuning te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten