woensdag 2 december 2020

spelen met Snoopy

​Nu Gopher een plekje heeft kan Snoopy weer vrij met het speelei spelen. Soms opletten dat Pirate niet naar hem toe rent en aanblaft omdat hij met Snoopy wil spelen. Andere speeltjes blijft lastig. Nauwelijks had ik deze foto gemaakt of Sereno hoorde het piepgeluid en wist al snel met het speeltje vandoor te gaan. Gelukkig kon ik nog een ander speeltje gooien. Daar was Snoopy ook blij mee. In huis kan ik helaas deze speeltjes niet zo hebben liggen. Dit flosje wel dus regelmatig voel ik die tegen mijn benen aangegooid, soms met een extra blafje erbij van zullen we. Op zich hoef je niet lang met Snoopy te spelen en vermaakt hij zichzelf ook wel met speeltjes maar een huisje zonder andere honden met meer aandacht voor hem zou voor Snoopy zelf zoveel fijner zijn. Hoewel het natuurlijk geweldig is met de adopties van november blijf je zo hopen dat het voor de andere 4 ook kan lukken. Helaas de laatste dagen een lege mailbox en geen reacties meer. Het zal ook lastiger zijn gezien het eisenpakket van de achterblijvers dat realiseer ik me maar stiekem hoop ik dat Snoopy net als Pirate, Paulina & Fenna kerst in een eigen huisje zullen kunnen vieren. We doen ons best die huisjes te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten