zaterdag 5 december 2020

dank u sinterklaasje

 Oeps geen wasmiddel meer want de goedkope flessen waren bij de Action telkens niet te krijgen. Dus toch maar even naar de winkel geracete want ik draai dagelijks wasjes vanwege de honden en geen wasmiddel is dan erg onhandig. Gelukkig voor deze maand weer genoeg om mee te wassen en dankzij de kadobon van de baasjes van Cora heb ik er niet voor hoeven te betalen. Verder meteen extra lichtjes gekocht die ik gebruik voor de honden hier in het donker aan de weg. Nu ik er toch was de bon maar opgemaakt met extra handzeep (ik waste ook voor de corona al heel veel mijn handen vanwege de honden hier) en een extra keukenrol want ook die gebruik ik veel met de honden. Lijkt saai maar ik ben er heel dankbaar voor dus voor mij zijn dit mooie sinterklaaskadootjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten