zondag 31 maart 2019

Rust zacht Peter

De dag begon met overdonderend nieuws dat Peter Koekebakker van het asiel in La Linea is overleden. Zo verdrietig. Via de Second Chance Foundation (Animal in Need) hebben via opvang hier heel wat honden van AIN een fijn thuis mogen vinden. De eerste jaren kwamen de 2e kans hondjes voor de open dag ook uit zijn asiel. Een rescuer waar ik heel veel respect voor heb en die veel te jong gestorven is. Wat een groot gemis! Rust zacht Peter.
Na de wandeling ben ik in de tuin bezig geweest. De buurkindjes kwamen tot blijdschap van Abe (en Lana) ook nog langs.

1 opmerking:

  1. Wat een groot verlies voor de wereld. Peter Koekebakker was een geweldige man, een held voor dieren en wat zal hij enorm gemist worden. Ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten, maar ik ben groot fan van hem en zijn werk. Ik hoop van harte dat er iemand is die zijn levenswerk zal voortzetten. Rust zacht Peter en bedankt voor alles, voor het redden van onze Binkie en alle andere honden, poezen, paarden, ezels, aapjes, gieren enz..... Ik zal je nooit vergeten♥

    BeantwoordenVerwijderen