dinsdag 19 maart 2019

nieuw bankje

Tussen Scooter en Dumbo botert het niet echt. Dumbo blaft Scooter aan en die ergert zich en snapt misschien ook niet dat Dumbo met het blinde oog niet staart maar gewoon niets ziet. Veel scheidsrechteren en helaas ook veel bench. Gister was het helaas raak en vlam in de pan. Gevolg dikke wang bij Dumbo. Gelukkig wel pais en vree tussen Lana en Abe. Nu had ik mijn kapotte bank en de verf afbladderende stoel uit de huiskamer verwijderd en de open ruimte zorgde gek genoeg voor meer conflict. Op een leuk 2e hands bankje gereageerd helemaal in Sneek maar Astrid was bereid het bankje te halen en stond hier in de avond er maar meteen mee voor de deur. Geweldig dank je wel!!Zo staat er weer een keurig prachtig bankje (de gele doekjes waren even bescherming daar zitten inmiddels doppen om de afgesleten scherpe pootjes) en grappig genoeg was het meteen over met de bonje en werd er rustig geslapen in de mandjes. Dus een zalige rustige avond gehad. Ben nog aan het uitkijken naar een nieuwe stoel met hogere rugleuning zodat ik ook lekker kan zitten maar ben hier al erg mee in mijn sas.
Vandaag toch weer veel opletten met de heertjes die elkaar bewust kunnen opzoeken om te stoken. Wat was ik super blij met juist voor Dumbo en Scooter twee leuke reacties. Scooter is misschien een stoer ventje maar ik zie ook dat hij door de spanning weer slechter eet en hij moet juist in gewicht aankomen. Hij snakt gewoon na drie jaar asiel naar een huisje voor hem alleen. Voor Scooter is vragenlijst ingevuld en ligt het nu bij de stichting. Spannend weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten