zondag 17 maart 2019

kammen ipv wandelen

Vanochtend eindelijk droge honden dus de hele roedel een kam en borstelbeurt gegeven.Van Lana en Scooter leuke foto's gemaakt. Scooter zijn rug en kont zijn lekker geplukt.Enkel zijn wilde manen en borst mocht ik niet bijwerken.Lana was al ontklit maar heb ik nog even lekker doorgekamd.Ik kreeg de suggestie om haar vacht kort te halen zodat ze netjes eruit zou zien maar ik val persoonlijk juist voor de ruige uitstraling die ze heeft. En wie Lana adopteert krijgt geen net hondje. In de modder spelen en in de viezigheid rollen zijn favoriete bezigheden. Ze waren heerlijk aan het spelen maar helaas de regen kwam alweer om de hoek kijken.Toch ook van Dumbo een paar leuke nieuwe foto's. Ik had hem een boerenbandana omgedaan dat stond hem zo geinig! Nou nog baasjes vinden voor deze drie en ook voor Abe. Maar van Abe geen foto's doordat het al weer regende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten