donderdag 21 februari 2019

Wat is Scooter inene leuk!

Scooter had een crush on Nani en liet een deel van de reuen in de roedel ook niet bij haar. Daardoor ontstond er een spanningsveld met Tantor, die ook na de plaatsing van Nani bleef. Nu Tantor geplaatst is zie ik inene een super leuke ontspannen Scooter. Uit de bench word ik blij begroet en ook tussendoor komt hij vaak even dankbaar buurten. Inene kan ik dan toch die band opbouwen.  Daarom durfde ik hem vandaag voor het eerst los te laten lopen. Hij bleef goed bij de roedel. Helaas enkel deze vage foto in de miezerregen maar Scooter vond het leuk en glom van trots als hij complimentjes kreeg dat hij zo goed bij me bleef.
Ook liet hij zich tijdens de fotoshoot vanochtend met Buster van een speelse kant zien en heb ik van hem deze prachtige foto kunnen maken.
Ook van Buster nu mooie foto's. Want het is toch gek dat zo een pup niet in een week en niet eens in een maand geplaatst is. Hopelijk wordt hij met nieuwe foto's nu gezien. We zoeken een plek bij een andere hond en er zijn pas 2 reacties geweest. Eentje niet geschikt en de andere heeft helaas helemaal niets meer laten horen.Nieuwe foto's kunnen helpen dus ondanks dat het miezerde toch de tuin in gegaan met een leuk resultaat Op deze foto zie je goed dat zijn ene neusgat licht gekleurd is wat wel grappig en bijzonder is. Duimen maar dat er passende reacties gaan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten