maandag 18 februari 2019

langzitter Abe

Vandaag is het een half jaar geleden dat Abe hier in opvang kwam. Helaas niet de gemakkelijke gezinshond die hij te voren leek. Maar dat hij zo lang zou zitten is wel sneu.
Vanochtend was hij lekker mee op de lange wandeling. We hadden heerlijk weer. Dus ik dacht daarna alle honden en ik lekker buiten in de tuin en dan nog even wat snoeisel in de groene bak verwerken. Helaas sloeg de vlam in de pan en was arme Abe weer de pisang. Toen ik Abe kwam redden stond Flequi (die niets doet) helaas te nabij en kreeg per ongeluk een knauw van een andere hond. Gevolg Flequi een wondje en totaal van de rel.Gelukkig met homeopatische druppels Flequi weer terug vrolijk gekregen. Wondje goed schoongemaakt en gezalfd. Flequi getroost met een stuk gedroogde pens. Rest dag gelukkig geen bonje meer maar ik merkte dat ik zelf ook van slag was. Het kan altijd gebeuren maar waarom juist Flequi die morgen weg gaat wat al spannend genoeg is voor dit manneke. Hij liep gelukkig met de avond wandeling met staartje in de lucht mee. Flequi sliep de laatste nachten keurig alleen in de huiskamer maar deze nacht mag hij weer even lekker bij me liggen. Morgen het grote avontuur van de overstap naar zijn nieuwe thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten