maandag 15 oktober 2018

Dunja aan de lijn

Na een weekje "landen" vandaag eens oefenen met de lijn. Intuigen is best spannend maar samen met het tasje Frolicjes door de tuin is een feestje vindt Dunja. Ik dacht dit gaat super, laten we even kijken op de oprit. Nou de jongedame trok me blij mee meteen door naar de weg. Snuffelen en snuffelen. Brommer en scooter maakten dat ze even in elkaar dook maar daarna moest er weer gesnuffeld worden. Ze leek het gewoon jammer te vinden dat ik al snel omkeerde. Ze bleef aan de straat snoep aannemen wat een teken is dat het stress niveau niet te hoog is. Het ging zo geweldig en ze leek meer te willen dus maar even huis in gelopen en telefoon gepakt opdat ik kon filmen. De andere kant op gelopen zodat ze ook zo snel mogelijk de omgeving leert en in theorie bij ontsnapping de weg naar huis terug kan vinden. Een lang filmpje maar naast wat gekke auto's ook voor Dunja totaal vreemde zaken zoals een boot op de kant en een pompoen op een paal en vuilniscontainers en een enge stapel stenen. Als je niets kent dan kunnen voor ons simpele dingen best heel spannend zijn en dat mag. Waar ik me echter zo over heb verbaasd is haar ongelooflijk goede angstherstel. Wat heeft Dunja toch veel potentie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten