zondag 14 oktober 2018

druk weekend

Een mooi weekend met de plaatsing van Bikkel. De eerste berichten zijn super. Met de kat gaat het probleemloos. En aan zijn labrador vriendin heeft hij goede steun.
Vanochtend bezoek voor Amélie. Ze heet nu Snoef en ook hier zijn de eerste berichten heel positief. Ik werd super verwend. In de mand veel hondenkoekjes waar ik erg blij mee ben, want die waren op. En 2 flostouwen die laatst bij de Action op waren en die ik altijd in huis heb liggen voor de honden. Nu Amélie niet meer het kleed van de kast trekt kon ik de prachtige bos bloemen daar mooi op zetten. Gezellig.
Later op de dag kreeg Vonk bezoek en ook hem heb ik mogen uitzwaaien. Nog meer verwennerij. Fleecekleden die nu deze tijd van het jaar zo welkom zijn en die ik niet meer op voorraad had. En gezond snoep die ik veilig aan Abe kan geven die duidelijk heel gevoelig is voor bepaalde snoep en dan jeuk krijgt en hij heeft een slechte vacht. Hij kreeg nu brokjes van een ander merk als snoep maar kan nu echt super lekker snoep weer krijgen. Met de speeltjes kan ik mooi proberen om Okke aan het spelen te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten