vrijdag 16 december 2016

Heel veel geluk Mazzel!

Mazzel is gek op bezoek en gedroeg zich dan ook blij en enthousiast. Hij mocht mee. Nu was hij zich erg aan mij aan het hechten de laatste weken dus dat leek me best spannend voor hem. Maar ja aangelijnd worden is wandelen en auto staat voor nog leukere wandelingen dus hij zat er hop zo in. En toen vond hij een speeltje en was ik niet meer in beeld. Dus uiteindelijk was ik degene die het meeste moeite had met het afscheid!Bij het uitzwaaien kwam net de postbode langs met een kerstkaartje. Natuurlijk altijd leuk om te krijgen.Maar als je dan dit leest ga je wel blozen. Dank je wel voor je lieve woorden José uit Erica!

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat Mazzel nu ook een eigen mandje heeft. Gelijk een troostkaartje per post om het wat te verzachten, en anders is er altijd CHOCOLA! Ik wens Mazzel alle geluk.

    BeantwoordenVerwijderen