donderdag 1 december 2016

even heerlijk puppyknuffelen

Weinig geschreven want behalve dat er deze tijd geen reacties zijn, ben ik druk bezig in huis. Na 10 jaar ging het behang van de slaapkamer loshangen en pas nog weer 2 jaar later eindelijk begonnen de boel op te knappen. Muren slaapkamer kaal gehaald, plamuren en plinten en deur verven; allemaal zaken waar je geen puppekes bij in opvang moet hebben. Mijn handige vader is nu aan het behangen. De eerste muur ging snel maar nu de 3 muren waar niets recht of haaks aan is met stopcontacten, ramen en andere plekken die het een uitdaging en puzzel maken. Maar het staat nu al netjes.Vandaag even een dagje pauze. Komt mooi uit want ik had vannacht pupjes te logeren. Romina en Ringo kwamen mee op een vlucht uit Griekenland. Ze zijn inmiddels door naar Chantal voor opvang. Voor Ringo heeft ze al geïnteresseerden gevonden die morgen komen kennis maken dus duimen maar voor dit beertje dat hij gereserveerd wordt.Waar de bedachtzamere Ringo nog af en toe stil staat is Romina een blij dartel meisje en waren de foto's meest bewogen. Hopelijk lukt het Chantal om foto's te maken die dit prachtige hondje recht doen want wat een geweldig leuk open pupje is het! Ik kan me niet voorstellen dat ze niet snel een adoptiegezin gelukkig gaat maken ondanks dat het nu komkommertijd is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten