donderdag 3 november 2016

ups en downs

Meest goede berichten vandaag. Kati bij Chantal was al geplaatst en voor Guira komen zaterdag mensen kijken en de ouders van het opvanggezin van Goldy zijn voor Goldy gevallen.
Goed weer dus mooie foto's kunnen maken van Liam.Idee is dat hij toch vlot moet kunnen plaatsen maar ja uit ervaring weet ik wel dat veel mensen last hebben van het teefjes syndroom en per definitief geen reu willen hebben en liever een niet zindelijk pittig teefje willen dan een sociale zindelijke reu omdat  ze vast zitten in de vreemde gedachte dat "teefjes makkelijker zouden zijn".
Goed nieuws voor Cuca. Telefoon van dierenarts dat bult gelukkig een ontstoken talgklier is geweest die als het goed is met de antibiotica genezen zal zijn.Mazzel doet zijn naam geen eer aan in Nederland. Bij de open dag bleef hij mensen maar enthousiast begroeten en deed het me pijn te zien hoe mensen hem vaak compleet negeerden. Toen een super reactie maar door ziekte van de honden geen adoptie en nu na drie weken definitief uit reservatie. We gaan weer helemaal opnieuw op zoek naar een gouden mandje. Zijn piepbal die hij mee wilde nemen was inmiddels al overleden maar speciaal voor hem nieuwe besteld en die zijn gelukkig vandaag binnen gekomen. Mazzel weet het echter nog niet. Wil zijn oude balletje eigenlijk. De andere smaakt nog te nieuw kennelijk :)

1 opmerking:

  1. Ik snap niet wat mensen met teefjes en zwarte honden hebben. Ik zal wel een buitenbeentje zijn wat honden betreft, want ik hou van zwarte reutjes♥♥
    Ik vind Liam ook een plaatje en verwacht dat hij toch wel snel geplaatst zal worden. En Mazzel.... ik hoop dat hij nu toch gauw mazzel mag hebben. Lijkt me zo een schatje!!

    BeantwoordenVerwijderen