maandag 23 mei 2016

welkom Flor en Whisky

Toen ik in april serieuze interesse voor Roxi en Mathew leek te hebben afgesproken voor eind mei opvang Flor. Flor zat in opvang in Spanje maar had het zo warm gehad met een hittepiek in april. Dus vraag of ik haar wilde opvangen als ze nog niet direct geplaatst zou zijn. Directe plaatsing is nog niet gelukt dus is Flor nu hier. Wat een geweldig hondje! Ze lijkt een Leonberger pup maar is een volwassen teefje van 48cm die kort op de pootjes staat. Ze is zo makkelijk en vindt alles best en ik kan me niet voorstellen dat er niet snel iemand verliefd op haar zal worden.
Ik zou daarnaast een kleiner teefje opvangen maar die werd al daags er op direct geadopteerd. Ze vroegen voor Whisky. Die houdt van mensen en snapte niet wat hij in het asiel deed. Whiksy is mager maar zijn eetlust is prima dus nu de stress hopelijk weg is verwacht ik dat hij snel zal aankomen. Al is een eigen huisje met veel aandacht en wandelingen natuurlijk veel fijner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten