zondag 6 september 2015

weinig te oogsten

Door de overbelasting zelf te weinig met de groentetuin en zowiezo met de tuin kunnen doen. Ik moet me gewoon nog even rustig houden en hoop over een maand dan weer een beetje dingen in de tuin te kunnen doen. De moestuintjes van de AH waren gewoon niet zo sterk, al was de voorpret net zo leuk en maakte het dat al de moeite waard. Dit is de paprika maar het slechte koudere weer helpt natuurlijk ook niet mee dus ik verwacht niet dat ik nog verse onbespoten paprika zal hebben. Dit jaar ongekend veel grote naaktslakken en die eten echt alles. Wel wat uien die ik er nu uithaal nu en straks worteltjes verwacht ik.

1 opmerking:

  1. ivm paprika.. paprika is geen echte buitenplant Maureen.. meer een kasplant... en je pmor is niet genoeg gevuld met potaarde... beste is ook nu en dan wat bijbemesten .. nl elke week (zekers als de plant in bloei staat)

    BeantwoordenVerwijderen