dinsdag 1 september 2015

Heel veel geluk Bona!

Bona, er liep een reactie maar onduidelijk of het helemaal geschikt was voor haar. De mensen gisteravond gemaild dat ze konden bellen met de stichting voor de intake. Dat deden ze meteen vanochtend vroeg. Blijken ze 1 dorp verder op vakantie te zijn en letterlijk op het punt staan om naar huis te rijden en ze hoopten dan ergens op de terugreis In Nederland langs Bona te kunnen. Tja blijkt ze dus ongeveer om de hoek te zitten. Wat een toeval. Ze hebben een border collie uit asiel gehad met vergelijkbaar probleemgedrag en kunnen Bona goed sturen. Ze kwamen 5 minuten later al. Bona wil mensen aanblaffen maar als ik zeg nee en even haar blokkeer (splitsen dat is kalmeringssignaal) stopt ze en dan stap ik weer achteruit zodra ik zie dat ze rust heeft en vriendelijk is. Dan zegt ze bezoek vriendelijk gedag en nu dus ook. Ik had uiteraard maar meteen de snoepdoos ook neergezet. Wat een del zeg!! Eenkennig, nou vandaag dus niet. Ze vond ze geweldig en dat liet ze weten ook. Slijmerig aanhankelijk wat ze normaal naar onbekend bezoek dus echt niet is. Dus ik heb mijn ontbijtje nog niet eens achter de kiezen maar Bona al uitgezwaaid. Ze sprong zo in de auto van hup baasjes gaan. En daar ging ze.....Wel op proef want het ging voor alle partijen wel inene heel snel. Maar ja als de mensen in zuid Nederland wonen en dan hier 1 dorp verder nog zitten.... dat scheelt toch weer een rit. En voor Bona beter. Een bliksembezoek en een bliksemafscheid maar ik had er zo een goed gevoel bij omdat Bona zo ongekend goed op deze mensen reageerde. Heel veel geluk Bona!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten