woensdag 9 september 2015

Tigre en Sereno

Tigre eet goed en heeft lekker door geslapen. Is ondeugend pup maar wel een rustig manneke verder. Sereno stond gisteren te dansen bij het hek van doe open, ik ben er weer! Heel blij en wilde graag huis in. Ambivalent naar meneer. Veel stresssignalen als hijgen en gapen. De mensen heel verdrietig want ze waren ook wel weer gek met Sereno.
Sereno liep enerzijds rond met een ego die niet prettig aanvoelde (staart hoge dracht wat hij normaal enkel heeft als hij vrolijk wandelt of vrolijk met speeltje loopt maar dit was anders, schijnbaar zelfvoldaan terwijl hij helemaal juist van slag was, waarschijnlijk standje overleven omdat hij het afgelopen week voor zijn gevoel zelf heeft moeten oplossen en niet zwak wilde tonen, geen ruzie in de roedel maar ze reageerden wel op hem van waarom doe je anders) anderzijds zo moe ook en dook zijn favoriete mandjes in. Hij slaapt nog vandaag nog steeds heel veel. In de roedel en naar mij weer steeds "normaler". Staart weer gewoon relaxed tenzij hij met een speeltje loopt maar dan is uitstraling wel zachter en gelukkiger. Hij zal naar verwachting nog wel een weekje tijd nodig hebben om weer te herstellen. Gewoon ook al die opgebouwde stresshormonen die er weer uit moeten. Hopelijk wordt hij weer de oude en was de basis die ik gelegd heb wel voldoende om weer verder op te gaan door bouwen. Morgen ziet hij mijn ouders dus dan kan ik weer even kijken of hij anders met hen omgaat of gewoon weer de draad oppakt.
Hier nog een filmpje van vanochtend. Voornamelijk van Tigre die lekker rondbommelt.

1 opmerking:

  1. hij blijft mijn "speciaaltje".......PHUCOMANS....hoe cute kan het zijn... :) xxxxx fijne dag Maureen & Phuc :)

    BeantwoordenVerwijderen