vrijdag 10 april 2015

superblij

Vanochtend naar een winkel in Assen. Ernaast is de AH dus meteen maar mijn supermarktboodschappen gedaan. Hebberig als ik ben dacht ik zelf voor het eerst een moestuintje te gaan scoren. Had ik even pech want de actie is voorbij. Kon wel handdoeken zegeltjes krijgen :)
Maar toen ik thuis kwam was Anne er die mijn vader helpt met het vernieuwen van het dak van het afdakje/schuurtje wat aan de garage zit. Die was zo lek als een mandje en met de storm helemaal stukken van af gewaaid. Anne had voor mij uit eigen moestuin slaplantjes bij zich die ik mocht hebben. Ik helemaal blij.
Vervolgens toverde hij ook nog een kastunneltje tevoorschijn dat ik mag gebruiken om ze te beschermen tegen de vorst. Ik helemaal stralend blij!!!!!
Meteen ook een deel van de AH moestuintjes en zaad wat ik had in de lange bak gezet/gezaaid en pootuien geplant en de hele bak is nu vol. Nog goede tip van Anne gehad om het elke avond met een doos af te dekken tegen de nachtvorst.
Prachtige dag dus veel buiten. Enkel Sereno en Linda niet vanwege de mensen. De andere honden vinden het reuzegezellig. Bij Beethoven en Snowy moet ik echter af en toe wel wat uit de bek vissen; ondeugend als ze zijn. Maar volgens mij moet Anne er stiekem ook wel om lachen. Hij is gelukkig honden gewend.

1 opmerking:

  1. Zo...dat is een hoop tegelijk. Ach...als het maar plezier geeft. Nu maar hopen dat je moestuin(en) geen hondjes op bezoek krijgen Maureen. Aaitjes en groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen