donderdag 1 januari 2015

Gelukkig Nieuw Jaar

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
Hier is het goed gegaan. Was Zara de 30e nog onrustig, de 31e was ze eigenlijk dat ze zich maar over gaf en in een mandje aan mijn voeten lag. Middernacht alles met knabbels achter bij me op de slaapkamer gelegd met radio voor tegen geluid. Zara in varikennel naast mijn bed en ze bleef rustig en heeft alles goed doorstaan. De andere honden hadden het te druk met kauwen om te reageren. Whoopi kan nog wel eens onder bed kruipen maar hoort denk ik sommige tonen ook niet meer en was ook enkel bezig met knabbelen. Geen vuurwerk van de buren dat scheelt ook enorm en het was eigenlijk na een half uur wel voorbij. Nog wat naknalletjes verder weg tot kwart voor 1 en om 1 uur was het gewoon stil. Vanochtend kreeg ik Zara ook weer naar buiten. Nu in de loop van de ochtend wel weer wat naknalletjes verder weg in het dorp dus we blijven nog maar meest binnen.
Nog even genieten van Baukje en Jossi want ik kan me niet voorstellen dat deze 2 schatten morgen niet mee mogen met hun baasjes. Verder duimen dat er bij de goede voornemens van het nieuwe jaar nog weer reacties komen voor de overige 4 honden want Teddy, Daffy Duck en Sereno zoeken natuurlijk ook nog.

2 opmerkingen:

  1. Vanuit Hongarije wensen we je een heel gelukkig en gezond nieuwjaar met heel erg veel gouden mandjes.

    Ingrid en Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig en gezond Nieuwjaar Maureren - ik ga me ook weer de krampen duimen voor mandjes. Fijn dat de doggies het toch nog enigszins doorgekomen zijn met geknal. En ja: knabbeltjes doen wonderen. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen