zondag 11 januari 2015

blij

Deze ontzettend leuke foto van mij en Bo-Ghy die afgelopen maandagavond gemaakt is, kreeg ik nog. Je kunt wel zien hoe blij ik met hem ben.
Geen zorgen meer om Zara want die is weer helemaal blij in de opvang in Gelderland waar het veel rustiger is qua buurtgeluiden. Voor mij geen hond minder maar gewoon dat ik niet meer met een hond aangelijnd de tuin in hoef scheelt al veel. Bo-Ghy is groot maar doet geen poging om over de omheining te springen en is niet bang voor geluiden. Hij lijkt hier goed te wennen al mist hij wel een beetje nog zijn speelmaatjes. Maar vandaag wel lekker rennen met Billy en ook een beetje met Sunny, Phuc en zelfs Teddy werd er zo vrolijk van dat hij meerende. Sereno zit nog in het wenstadium; die houdt nu eenmaal niet van nieuwe honden in de roedel en moppert nog. Ik blijf hopen dat er voor Sereno nu eindelijk eens een plekje komt en hij niet meer al die roedelwisselingen heeft.
Meteen de honden hier allemaal ontwormd (het was meteen op) maar hun ontlasting (die ik nu kon controleren omdat ik niet meer met een aangelijnde hond liep die bang was voor knallende geluiden) was gelukkig goed zo te zien. Dus weer klaar voor het nieuwe jaar. Blijven hopen op verder doorstroming van de langzitters opdat ik ook het gewone dagelijkse wandelen weer kan gaan opbouwen want nu moeten ze het nog steeds veelal met de tuin doen.Teddy is trouwens gereserveerd. Niets meer gehoord van de stichting van de reactie voor Sunny en Billy dus die zoeken nog gewoon net als Sereno. Donderdag komen er twee opvangers van Sphoek. Deze stichting heb ik nauwelijks kunnen helpen de afgelopen 2 jaar en zijn dus nu als eerste dit jaar aan de beurt. Overigens zijn de 2 lieverds die komen al gereserveerd en krijgen ze zaterdag al bezoek en mogen ze hopelijk mee naar hun nieuwe huisjes.

1 opmerking:

  1. Scheelt inderdaad een slok op een borrel nu de knallers weer het nakijken hebben. Je kan dus weer lekker lopen Maureen. fijn dat er toch weer 3 mandjes lopen als ik goed tel. En een mooie foto ja van jou en Bo-Ghy (of Ghi?). Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen