zaterdag 4 augustus 2012

zaterdagupdate

Gister had ik een grote voorraad kleden voor de honden opgehaald die ik gedoneerd had gekregen. Toen ik thuis kwam was ik moe en regende het ook maar vanochtend was het goed droog en heb ik alles uit de auto gehaald en boven op zolder gelegd. Voorlopig hebben de honden weer een grote voorraad kleden en kussens. Verder alle honden gekamd en in het antitekenmiddel gezet. Whoopi had ik gisteravond al gewassen en heb ik vandaag ook meteen bij de ogen bijgeknipt.
Ook Phuc zijn ogen en bekkie lekker vrij geknipt. Voor hen veel prettiger.
Natuurlijk hebben Easy en Amaretto weer door de tuin geracete.
 
 
 En onderschat de energie van Zinnia niet. Ze is helemaal hersteld en mag ook graag rennen.
 
 
 
 Denk niet dat een hond van 4 jaar oud is of dat beagles lui zijn. Ze houd van lange wandelingen, kan mee naast de fiets en is alles behalve een ingedut hondje.
Typisch Easy om onderdanig (maar soms voor de hond wel opdringerig) de bek te likken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten