donderdag 8 maart 2012

druk

2 drukke dagen gehad. Veel reacties voor Lula maar helaas mensen die toch een wat ander beeld hebben bij een actieve hond dan ik en Lula is echt een hondje dat veel moet bewegen. Ondertussen zijn Rafa en Niki gebracht voor een logeerpartij zodat Dirkje en Michiel hun lange gekoesterde wens om familie in het buitenland op te zoeken konden vervullen. Rafa vindt het super altijd om hier te komen en was dan ook meteen aan het spelen, hierboven met Lula.
Niki is wat bedachtzamer en vindt het jammer dat mijn schoot steeds bezet is door Zoë maar als ik dit type zit hij lekker op schoot. Even "quality time".
Ook nog leuke kadootjes gekregen van Thea, adoptante van Dolly. Deze beeldjes zijn ook te koop voor het goede doel. Er komen nu ook kattenbeeldjes. Met het geld wordt een kattenopvang gesteund.

Gister mocht dinkie toy Timmie voor het eerst los. Tjink tjink door het hoge gras en lekkere modderpootjes maar oh die glimlach en die stralende oogjes.... daar doe je het toch voor. Volgens mij heeft hij geen trauma van zijn herplaatsing.... hij heeft het te druk met genieten. Helaas batterij camera leeg, sorry.

Ondertussen weer heel veel aanvragen voor herplaatsers en honden die niet in hun opvanggezinnen kunnen blijven en helaas ook bericht dat het met Sunny die hier in opvang heeft gezeten drie maanden terug niet helemaal goed gaat in zijn adoptiegezin. Hij begint zich nu te hechten en gaat de gang van zaken in huis bepalen wie er op bezoek mag komen. Kennelijk wat territoriaal. Voor eigen gezin wel een super hondje. De stichting heeft het overgenomen en zal me op de hoogte houden. Verdrietig allemaal weer.

Verder helaas geen reserveringen. Geen enkele reactie voor Zoe of Zinnia wat ik ook maar niet begrijp. Echter met de lentezon zo af en toe tussendoor hoop ik maar dat het bij de mensen weer gaat kriebelen en ze een asiel/herplaatshond een kans op een thuis willen geven. Afwachten maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten