maandag 5 maart 2012

even goed kijken

Een nieuwe? Waar dan?
Het is even goed kijken maar er is een nieuwe hier in opvang.
Hij is nog kleiner dan Whoopi.
Ace zat met diverse spoedjes net als andere organisaties trouwens. Maar ja groot of van uiterlijk ed niet zo goed plaatsbaar. Maar deze is zo klein, 23cm, ach die merk je niet op en is zo geplaatst, tenminste dat denkt de optimist in mij. Hij was pas kort geadopteerd maar hij voldeed kennelijk niet aan de verwachtingen. Erna en haar man waren zo lief om dit ventje dat kennelijk de dag meest in de badkamer opgesloten zat met spoed weg te halen opdat hij hier kan rondhuppelen.
En huppelen doet hij want hij is super vrolijk. Een leuk open hondje dat graag knuffelt.
Lekker speels maar ook echt een Yorkshire Terrier karakter. Heel klein maar enige ego is dit pubertje van 1 jaar niet vreemd.
Ik vind hem geweldig en ik denk dat een yorkie liefhebber hem een super hondje zal vinden.
Iemand nog op zoek naar een kleine "blonde God"?
Hij heet bij ACE op de site Giggy maar dat is een naam waar ik weinig mee kan en aangezien Timmie net zo klinkt heb ik hem Timmie genoemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten