zaterdag 29 oktober 2011

wat een dag......

Inene diverse reacties en dat resulteerde vandaag in bezoek en deze mensen willen graag Jantje gaan adopteren. Ze krijgen nog een huisbezoekje maar mogelijk mag ook deze kleine man na maanden wachten naar een nieuw thuis.
Dan Danko, super lief en braaf en tolerant. Zo kalm na zijn vlucht dat het gezin dat hem wilde adopteren vandaag al langs zijn geweest om hem te ontmoeten. De klik was er en Danko mocht meteen mee. Nog geen dag in opvang.... zo een snelle adoptie heb ik nog nooit gehad. Voor Danko natuurlijk zalig want zodoende hoeft hij niet eerst hier te wennen en dan weer ergens anders opnieuw te beginnen. Ik ben blij dat ik deze kanjer even mocht leren kennen en wens hem alle geluk bij zijn nieuwe gezin!
Dan vanavond mijn Hollandse Smoushondje Bieke uitgezwaaid. Ze logeert vannacht elders wat heel gek is want Bieke heeft nog nooit elders geslapen. Ze is met Marie Herder en ze gaan morgen heel erg vroeg naar een trimevenement waar de hollandse rassen in de spotlight staan en ze wordt daarom morgen daar geplukt. Bieke zal vast genieten want ze is sociaal met alle honden en vindt aandacht van mensen geweldig. En haar vacht was allang plukrijp dus ik denk dat ze erg blij is dat dat er morgen afgaat. Bieke een leuk dagje uit en ik morgenavond een lekker geplukt hondje terug. Mooie deal dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten