dinsdag 25 oktober 2011

Hoe gaat het met Nuria.....

Het gaat geweldig met Nuri,

Haar oortjes zijn helemaal begroeid en haar vacht glanst als een tierelier, krijg er veel complimenten over.

We zijn deze zomer veel op de camping in het bos geweest (weer viel daar vaak nog wel mee) en Nuri heeft het er

heel erg naar haar zin. ’s-Morgens voor het ontbijt wandelen we al een uur, de rest van de ochtend gaat ze lekker

op haar plekje in- of uit de zon liggen en ’s-middags maken we weer een grote wandeling. Ze kan lopen als de beste.

Ik heb een eigen plekje in het bos en Nuri kan daar de hele dag los blijven.

Thuis in Den Haag gaan we weer veel naar het strand maar in de stad loopt ze ook graag. Dit vanwege het snuffelen en graaien en snaaien wat ze graag doet, stukje uit haar verleden, denk ik. Mijn vriendinnen zijn ook allemaal stapel gek op haar, het is echt een enig hondje. Ze kan een paar uurtjes alleen thuis zijn, indien nodig maar ik heb ook 2 vriendinnen waar ik haar kan brengen en die graag op haar passen en met haar gaan wandelen.

Ik ben ontzettend blij met haar en zij met mij ook, zeggen anderen altijd!

2 opmerkingen:

  1. Nuria ziet er goed uit en wat is ze slank geworden! Ik ben zo blij dat ze zo goed terecht is gekomen en wat fijn om weer wat foto's van haar te zien.

    Groetjes,

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo, die dame heeft het goed voor elkaar! Fijn hoor om haar nu zo te zien.

    Groetjes van Klasina

    BeantwoordenVerwijderen