zaterdag 14 augustus 2010

Boris en Molly

Twee knuffels met spoed..... het voer was op.... nou dat was te merken want wat hadden ze honger zeg. Maar wat een schatten. Nederlandse honden maar ook die helpen we.
Dit is Boris. Een geweldig lieve knuffelpyr van 3 jaar.
Prachtige hond waar ik nog geen minpunt aan heb kunnen ontdekken.
Goed met alle honden hier, reu of teef, groot of klein en zo open en vriendelijk naar voor hem toch vreemde mensen.
Hopelijk zijn er van Taro nog geschikte reacties over en kan hij snel door naar een fijn thuis.
Nyncke in ieder geval bedankt om in de auto te springen en heel Nederland door te racen om hem daar weg te halen.
Tja en dan bleek daar ook Molly te zitten. Een schat van een NewFoundlander teef. Ook 3 jaar en ook zo ontzettend lief. Ze is zeer op mensen gericht en zachtaardig en lijkt ook overal te passen waar men tijd voor haar heeft en een tuin.
Nyncke is een Newfie fan dus die was helemaal om van Molly die maar niet ophield met lange tong haar "blije Rijder"te bedanken.
Het enige minpunt aan deze 2 (die niet samen hoeven te blijven) heb kunnen ontdekken dat het knap onhandig is om een Boris en een Molly te hebben als je al een Floris en een Jolly hebt....
de verkeerde hond reageert dan....

2 opmerkingen:

  1. Wat een KNAPPERDS allemaal en kleine Tapaz ook, dat moet niet moeilijk zijn, zou je zeggen.....
    We gaan heel hard duimen draaien voor mooie, veilige mandjes!
    Liefzz van onzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nu pas deze blog, Boris en Molly deze rit met jullie zal ik niet vergeten.
    Dankbaar voor jullie lieve knuffels en zachte likjes. Boris die nog even in mijn oor fluistert, ik hou ook van jou, ja dat kun je wel zien.
    Deze foto is het hart van mijn Reiki pagina geworden, mooier kunnen we ze niet maken.

    Ik hoop zo dat jullie gouwen mandjes en geweldige baasjes hebben getroffen.

    Veel liefs, Nyncke

    BeantwoordenVerwijderen