woensdag 28 april 2010

trimspullen binnen


De trimspullen zijn vandaag binnengekomen. Meteen de stangen opgezet en even een sneltest gedaan op Mamba. Die haar kraag mocht nog wel wat beter geplukt en dat was zo gedaan en ze vond het prima.

ook whoopi nog even snel erop gezet en kontje uitkammen gaat nu zo en het doet geen pijn omdat ze blijft staan en ze kon zo weer naar de grond. Heerlijk.
Moet nog even goed uitvinden welke haken en afstanden maar wilde nu alleen maar weten of het goed en compleet was verder.

2 opmerkingen:

  1. goededag, mag ik vragen welk ras Uw hondjes zijn? ik heb zelf ook een hond maar ik weet niet welke ras dit is en de Uwe komt wel heel aardig in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dit is mamba een rasloos mixje uit spanje. ik noem haar wel mijn spaanse nep smous omdat ze best veel op een hollands smousje leek. die heb ik ook gehad maar is overleden. dit is ook een bericht van 2010. Maar ik heb op een rasechte pyreneese berghond na enkel mixjes, vermoedelijk zit er in mamba wat van een kleine podenco net als bij Phuc.

      Verwijderen