maandag 26 april 2010

voor en na

Whoopi gisteren.
Phuc gisteren...

en vandaag:

iiieeekkk 2 "blote" hondjes........


Dankzij trimster Carolien zien ze er weer lekker kort uit.

Mamba had ik eerder al geplukt en Bas, ja Bas zal waarschijnlijk door zijn nieuwe baasjes volgende maand naar de trimster worden gebracht.

Doddie rechts gaat morgen weg en zal door haar nieuwe baasjes ook binnenkort naar de trimster gebracht want ik was zelf te druk met haar oren waar erg veel vuil in opgehoopt was.
Bieke hoeft nog niet maar is denk ik eind volgende maand weer plukrijp. Ik denk dat ik ga proberen om het plukken zelf te doen voortaan. Dankzij de extra tips van Carolien moet dat lukken.

Ook ga ik trimspullen bestellen. Trimstangen die ik op de keukentafel kan bevestigen (een trimtafel zit er financieel nog niet in) zodat ik makkelijk elk week Whoopi uit kan kammen. Die laat het op zich prima toe tot je bij haar pijnlijke achterpootjes komt dan gaat ze zitten en is het moeilijk haar goed uit te kammen wat wel moet want juist op de kont klit ze snel. maar ook voor de andere honden en opvanghonden voor vacht, oren en nagels zal het veel makkelijker zijn. Goed advies gehad want ik was bang kwalitatief slechte spullen te kopen maar nu zal dat wel lukken. En ik moet het maar zo zien; het maakt het verzorgen veel relaxter wat de honden ook ten goede komt en scheelt over een jaar in de portemonnee en dan verdien ik deze uitgave op den duur weer terug. Toch wel spannend zulke dingen te gaan kopen.

1 opmerking:

  1. hey kleine phucomans, het groeit wel weer aan, hoor!!!
    liefzz, hanneke & lief gajezz

    BeantwoordenVerwijderen