zondag 6 december 2009

alweer een noodkreet






weer een noodkreet van ace. moest direct weg maar waarheen. Gelukkig kan Carbona deze maand op haar huidige adres blijven want voor haar was ik nood backup als ze niet zou plaatsen. Nu dus deze lieverd erbij. ACE weet dat ik eigenlijk niet meer voor ze kan opvangen en doet er alles aan om vervangende gezinnen te vinden en ik hoop echt dat ze het gaat lukken want ik heb gezegd dat ik volgend jaar (en dat is nu niet ver weg meer) niet meer beschikbaar ben voor de actievere honden van ACE. Maar ja daar heeft deze hond die ik Scout heb genoemd geen boodschap aan. Hij moest onderdak. Hij is verder bijna probleemloos dus hopelijk goed plaatsbaar.
Nadeel is dat hij erg dik is geworden en ik hoop dat men daar doorheen kijkt want als men lekker gaat wandelen en op zijn dieet let dan gaat dat er snel genoeg weer af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten