woensdag 3 juni 2009

Jazzmin


wat blijft dit hondje toch een pech hebben..... vandaag is ze gewoon al 1 jaar in Nederland in opvang (waarvan 4 maanden bij mij nu) en niemand die voor dit lieve hondje gaat.
ze is nu 1 jaar en 9 maanden. Ze werd als 2 maands pup uit een afschuwelijk dodingstation gered. Was met 5 maanden sterk genoeg om bemiddeld te worden maar toen was het schattige pup eraf en niemand die voor haar ging. Toen kwam ze naar Nederland in opvang in de hoop dat het dan wel zou lukken en een jaar later heeft ze nog steeds geen eigen mandje. Bij het vorige opvanggezin kon ze niet blijven omdat die ging werken en ze ging blaffen bij het alleen zijn maar bij mij blijft ze inmiddels wel zonder problemen een dagdeel alleen samen met een andere hond. Er moet toch iemand zijn die juist zo een knuffeltje als Jazzmin zoekt en die een maatje heeft waar ze lekker mee kan ravotten en die veel thuis is. Ik blijf mijn uiterste best doen dit gouden mandje voor haar te vinden. Als Jazzmin plaatst kan ik weer een ander hondje helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten