woensdag 4 januari 2023

Boemer en co bedankt!!!!!!!

Al jaren krijg ik met kerst leuke mail van het vrouwtje van Boemer (Bobo 2015). Ook nu weer. Hij wordt een dagje ouder en is wat lui als het op wandelen aankomt, maar mag nog heel graag speeltjes apporteren of gewoon heerlijk met de kussens rond smijten😊

In eerdere jaren kwamen ze tussen kerst en oud en nieuw wel met een auto vol voer en kleedjes en snoep om de Ranjaclub te verrassen, maar de laatste jaren lukte dat niet en mocht ik bestellen. Ik durfde het in deze dure tijd niet te hopen, maar ook dit jaar kreeg ik kerstmail en mocht ik voer en andere zaken voor de opvanghonden bestellen.​Gister kwamen er maar liefst 3 koeriers met totaal 4 pakketten aan de deur. Op de foto staat slechts een gedeelte want ik had al het nodige boven gezet om plaats te maken in de hal. Verderop in huis zetten waar de boeven erbij kunnen is namelijk niet handig. Boven en in de hal komen ze niet. Vandaag de rest naar boven getild dus een flinke workout gehad de afgelopen dagen. En er komt nog meer aan. Eens per jaar even zo goed een voorraad inslaan is fijn. Ook dingen besteld die ik eigenlijk altijd wel ergens in het jaar met opvanghonden nodig heb maar nu nog niet zoals speciaal natvoer en hypoallergeen voer. Wat is het fijn te weten dat je van alles in huis hebt. Ervaring leert dat je soms wat moet switchen met voer en dan is het fijn als je keuze hebt en de beste optie kunt pakken voor een hond die wat moeilijker eet of wat slechtere ontlasting heeft, aan moet komen of juist moet afvallen. Dankbaar dat ik de luxe heb om dat allemaal weer in te slaan zodat als er nieuwe opvanghonden komen en ik wat nodig heb ik ook zo het best passende kan openen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten