zaterdag 20 augustus 2022

komkommertijd

Doordat alles even om Luna draaide geen komkommers geoogst en tja dan heb je inene er 10 in je emmer. Dat wordt wat veel om zo op te eten al staat Linda al klaar om te helpen. En zag Sereno het probleem ook niet zo. Toch hoop ik dat ze nog te verwerken zijn met wecken in azijn zodat ik van de winter net als augurken komkommer op zuur kan eten.Vandaag heb ik Luna begraven in de boomgaard. Hoewel ik haar geen plezier deed met knuffelen was ze echt een gezellig maatje en mis ik haar om me heen. Flink aan de troostchocolade gezeten.De roedel heeft even geroken maar ging meteen verder met de orde van de dag. ​Met Phuc gaat het de laatste tijd heel goed. Hij loopt al heel lang niet blauw aan en ook heeft hij nog steeds goed bespiering dus herhaalprik nog steeds niet nodig. Met wandelen wel langzaam dus zeker wel een hondje van de dag maar goede hoop dat hij zo nog even mee kan. 

Rustig qua reacties; het is echt komkommertijd. Maar afgelopen dagen even fijn dat het rustig was want het zou moeilijk zijn om dan enthousiast over een opvanghondje te mailen als je gedachten nog bij Luna zijn. Morgen nog even rustig aan en goed bijslapen en vanaf maandag dan weer een normaal dagritme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten