woensdag 5 januari 2022

Warme kleedjes

Alles wat ik heb aan kleden is nu in gebruik. Dat betekent soms lege mandjes of slechts dunner laagje of zoals hier een veel te groot dekbed in een mand stoppen. Niet dat Snoopy daar mee zit want er mag van hem geen hond bij. Voor de benches was het zoeken. Nu is het gelukkig even minder koud maar in mijn huis is de vloer koud en tocht het snel en wil ik in de winter onderin de benches eerst een dik vetbed of kussenmat hebben. Dankbaar ben ik dan ook voor de donaties van Joke en van Gonny die ik samengevoegd heb en waar ik eind december 6 grote dikke matjes voor het besteld. Had nog twee euro over en de shampoo flessen waren slechts 1 euro per stuk en daar zat ik ook aan de laatste fles dus dat kwam mooi uit. Vandaag kwam het binnen. Wat een mooie stapel. Heel veel dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten