zondag 23 januari 2022

Luna heeft voor het eerst losgelopen

Morgen moet Luna nuchter blijven en mee in de auto naar de dierenarts voor echo en gebit. Daarom vandaag maar even een leuke wandeling om de auto en mee met mij er op uit gaan positief te (blijven) associĆ«ren. Ik dacht ze kan hier wel los, beetje opletten of het goed gaat met de greppel net als met Whoopi vroeger. Wilde net door mijn hurken zakken en Luna roepen (die sinds de cholodin weer hoort) maar ze dook al. Oeps. De greppel is twee jaar geleden verder uitgediept en juist omdat er nauwelijks water instaat was dat dus een flinke duik. Door Luna haar zwakke achterhand en haar artrose voorpootjes kon ze er zelf toch echt niet uit. Mamba van 16 jaar bleef wel braaf op de kant maar keek over de rand en stond midden in de brandnetels en loopt nu achter te hinken van de jeuk en branderige gevoel. Luna er uit gekregen en toch maar meteen naar huis want water is toch koud. ​Het was een korte wandeling al bleek ze thuis al weer droog. Doordat ik lekkere snoepjes mee had, heeft ze het geloof ik toch leuk gevonden. Morgen dus spannende dag vanwege de narcose en mogelijke bevindingen onderzoek lever en alvleesklier waarvan de bloedwaardes niet helemaal goed lijken te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten