woensdag 5 januari 2022

Dank aan stichting Boemer!

De afgelopen jaren verraste de adoptante van Boemer (Bobo 2015) mij rond de kerst met kwaliteitsvoer, kauwies voor oud en nieuw en ander goed spul voor honden die een extraatje nodig hebben. Langsbrengen dat gaat even niet meer, maar evengoed kreeg ik bericht dat ik weer voorraad mocht inslaan voor de honden. Dat kwam goed uit want ik was echt door alles heen. Maar omdat ik van andere lieve mensen wat kauwies en snoep kreeg waarmee ik het jaar kon uitzingen met de honden en het gelukkig dit jaar wat rustiger was qua knallen, kon ik de tijd nemen om een goede bestellijst maken en heb ik 30 december een grote bestelling gedaan die in het nieuwe jaar stukje bij beetje binnenkwam. De voorraad voer was ook bijna op. Van lege planken en lege tonnen boven naar een goed gevulde voorraad! 

Wat geweldig toch weer! Door deze hulp kan ik goed voor de opvanghonden blijven zorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten