dinsdag 25 januari 2022

Luna was me even kwijt

Luna heeft het uitstapje van gister niet tegen me gebruikt en lijkt goed herstelt na de narcose. En ik hoop maar dat ze begrijpt dat we voor haar geen baasjes meer zoeken maar dat ze hier voor altijd thuis en welkom is. Stiekem denk ik dat ze me wel okay vindt want als ze me eens kwijt is (ze ziet niet zo goed) dan is ze echt naar me op zoek en kijk eens hoe blij ze naar me toe rent. Helaas niet voor een knuffel (meer omdat ze vindt dat ik er mag zijn omdat ik voor het eten zorg) maar ik vind het toch wel egostrelend en denk stiekem dat ze mij ook graag ziet en vertrouwd. Luna is echt een lieffie en ze mag hier zichzelf zijn en genieten. En als zij geniet dan geniet ik ook. En hopelijk genieten jullie dan net zo met mij mee en zijn blij voor haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten