donderdag 12 december 2019

dank je wel Boemer en stichting Boemer

De afgelopen jaren verraste de adoptante van Boemer (Bobo 2015) mij rond de kerst met kwaliteitsvoer, kauwies voor oud en nieuw en ander goed spul voor honden die een extraatje nodig hebben. Dit jaar kon ze het niet persoonlijk langs brengen, maar ik mocht bestellen en het thuis laten bezorgen. Wat was ik blij!Dat het al eerder mocht en bezorgd werd dat kwam wel heel goed uit want voor Pirate is goed voer zo belangrijk en zijn voer zou deze week op zijn. En helaas begint het knallen ook steeds eerder lijkt wel en de kauwies waren hier ook op. Oren en bullepezen zijn relatief veilig en goed verteerbaar en kauwen kalmeert en dat helpt de honden rustiger te zijn. De meeste zijn op zich niet bang maar reageren wel met blaffen en in zo een grote roedel is onrust ook weer dat er sneller conflicten kunnen ontstaan. Verder kan een puber als Binkie niet genoeg te kauwen krijgen. Er zitten ook dingen bij de opzij gelegd worden voor toekomstige nieuwe opvanghonden. Digestive voer en natvoer is altijd fijn bij nieuwe honden die van slag zijn en goed verteerbaar voer nodig hebben. Vitamines voor extra weerstand. Het doosje zalmbonbons ga ik denk ik al openen want Paulina kan wel wat extra voor haar vacht gebruiken. Ze had teveel frolicjes gegeten en flink uitslag daarvan. Gelukkig nu ze geen frolic meer krijgt hertstelt het goed maar elke dag een lekker schapenvetzalmolie bonbonnetje zal het proces versnellen.
Deze maand zitten de opvangers weer goed en van sommige dingen heb ik de hele winter verder nog plezier. Zelf heb ik vanwege een beperkt budget toch vaak de neiging goedkoop te kiezen maar soms is dat gewoon duurkoop. Nu even kwaliteit in huis deze maand en daar ben ik zo blij om.

Ingrid, Boemer en stichting Boemer. Heel veel dank. Ik ben zo blij voor de honden dit nu in huis te hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten