donderdag 5 december 2019

rustige Sinterklaas

Lizzy in haar mandje. Wat is het toch een droppie. Tegelijk wel probleem haar in de roedel te integreren want ze is zo gericht op terug naar haar knuffelhondje willen. Soms pak ik die maar op en neem knuffelhond mee een rondje tuin door opdat Lizzy ook mee loopt en zich ontlast op het grasveld. Met andere honden lijkt ze niets te hebben en daarom willen we toch eerst maar gaan kijken of we een huisje als hond alleen kunnen vinden. Ik kan uiteraard rigoureus haar knuffel afpakken en gewoon in de roedel zetten en dan moet ze wel. Maar dit hondje is al zoveel verloren en ze heeft hier nu houvast aan. Nu ze hier nog maar net is wil ik haar dat niet afnemen. Bij een hond alleen situatie zal ze denk ik wat vrijer rond lopen.
De afgelopen dagen zie ik gelukkig Pirate zijn poot weer belasten en de wondgenezing gaat nu inene snel. Vandaag laatste antibiotica gehad en nu moet hij het zelf weer verder doen. Ik geef hem wel nog pijnstilling omdat de artrose ook best pijnlijk zal kunnen zijn en de wondjes nog niet helemaal genezen zijn en dit werkt ook ontstekingsremmend. Nog even een gek filmpje van de heren die wachten op hun eten.
Vandaag een heerlijk rustig Sinterklaas avondje met lekker snoepen door honden en door mij. Nu slapen en dromen van fijne huisjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten