zaterdag 14 december 2019

geen speelochtend

Er was speelochtend maar ik had afgezegd. Pirate kan niet thuis blijven als ik de andere honden mee wil nemen die moet dus altijd mee. En dat leek me nu niet verstandig. Pirate is welliswaar al redelijk hersteld maar je merkt dat hij nog wat meer rust nodig heeft met zijn poot. Met al die regen is het voor Pirate gewoon te nat als hij tussendoor gaat liggen. En Whoopi is de laatste tijd niet zo goed en had laatst in de vroege ochtend toen ze aangaf naar buiten te willen bij het naar buiten stappen op het terras een heel kort attackje waarbij ze omviel en naar rechts draaide. Natuurlijk meteen naar haar toegestapt maar voor ik haar kon pakken was ze al weer verder de tuin in gerend om te plassen en te poepen. Maar ik vind haar toch wat rustiger. Whoopi geniet altijd erg bij Klasina op het veld maar nu met voorspelling regen en het veld dat heel modderig is vond ik het verstandiger om niet te gaan. Genoeg te doen dus dag is omgevlogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten