woensdag 20 november 2019

zullen we met de poppen gooien?

Xavi zijn oogjes maar weer eens bijgeknipt want we konden elkaar niet meer zien. Xavi krijgt de ene reactie na de andere maar bijna allemaal hebben ze enkel naar de foto's gekeken en niet naar de tekst en helaas dus steeds niet de juiste match.Net als bij Abe werkt zijn schattige uiterlijk eigenlijk tegen hem. Maar omdat hij toch meermaals in de week reacties krijgt blijf je toch hoop hebben dat de juiste reactie nu ook eerdaags komt. Een mooie koude herfstochtend waarop het me lukte om Pirate wat langer met zijn etensbak apart te houden. Dus gekeken of ik foto's kon maken van een spelende Fenna maar helaas stopt ze juist als ik foto's wil maken. Toch even hoop dat ze haar zus Paulina aan het spelen zou krijgen. Helaas. Toch wat nieuwe foto's en dat kan immers helpen. Want het blijft onbegrijpelijk dat Fenna niemand aanspreekt. Ze is zindelijk, kan even alleen zijn, loopt nu goed mee aan de lijn. Ligt het aan de eis van plaatsing bij een hondenmaatje of de tuin die we voor haar willen?Ik vind het kleine oogje niet storend maar mogelijk is dat wat de mensen afschrikt? Ook Paulina gaat vooruit maar haar potentie is gewoon veel beperkter.Toen Snowy hier als puber zat kreeg ik haar vlak voor adoptie aan het spelen maar bij terug komst werd gemeld dat ze niets met speeltjes deed. Nu haar bekkie gerenoveerd is kan ik het toch niet laten. Nadeel is dat ze ook best op haar hoede is als je wat gooit en de camera is ook niet echt haar vriend. Maar Binkie is een handig hulpje. Ze pakte het welliswaar niet maar bleef erbij lopen en snuffelde steeds aan de speeltjes. Dus wie weet verrast Snowy me in de toekomst nog. Binkie heeft ook regelmatig reacties maar ook voor hem juist voor de gezellige gezinshondgezinnen en niet voor een werklustig hondje. Niet alleen zijn vacht wordt steeds duidelijker Puli maar ook zijn karakter. Ik vind hem leuk en makkelijk maar realistisch is dat hij bij verkeerde plaatsing zo zal gaan ontsporen als men de Puli in hem onderschat. De puber bananen zijn echter weer uit zijn oren en hij is geconcentreerder, rustiger en luistert weer beter al blijft het natuurlijk een jonge deugniet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten