donderdag 3 oktober 2019

Xavi aan het dobbelen

Xavi mocht voor de fotoshoot even dobbelen. Hij gooide een zes.
Kijk maar Dat moet toch geluk gaan brengen voor dit heerlijke hondje. Ik vind het best moeilijk om hem te bemiddelen. Terug gebracht vanwege bijten maar ik krijg kusjes en nog eens kusjes. Hij is goed te lezen en past zich goed aan aan het ritme hier dus eigenlijk hier een makkelijk hondje. De grotere en zeker drukkere honden zijn niet zijn ding maar hij durft wel gewoon in de groep rond te lopen. Enkel op sommige momenten rent ie nog met staart laag weg. Leuke nieuwe foto's zullen hem hopelijk helpen want een hond met het stigma bijter staat men niet voor in de rij. Maar ik denk dat in een rustig huishouden waar hij goed begrepen wordt dat hij toch echt een zalig maatje kan zijn. Blijft lastig want ik kan moeilijk 4 maanden gaan afwachten hoe hij zich ontwikkeld. Xavi zal zelf ook veel gelukkiger zijn als hij een eigen huisje vindt. Ik heb helaas zoveel honden in de opvang dat hij nog maar nauwelijks geadverteerd wordt en dat is balen. Maar wie weet wordt hij met dierendag toch gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten