woensdag 10 juli 2019

En nog 2 langzitters erbij :(

Het mooiste is altijd een hond te plaatsen voor ze hier 3 maanden zitten. Gewoon omdat ze rond de 3 maanden zich gaan hechten en het erna veel zwaarder aankomt als ze moeten verkassen. Bij Abe en Pirate dus niet gelukt. Maar dat Shelby hier gewoon nog zit dat vind ik onbegrijpelijk. Vandaag 3 maanden dus ze is nu ook een langzitter in de opvang. Net als Gorriona die wel 2 maanden zo instabiel is geweest doordat de medicatie niet aansloeg dat ik haar ook niet met goed fatsoen uit kon adopteren, mocht er zich iemand voor haar gemeld hebben. Maar ze is nu 14 dagen aanvalsvrij dus het lijkt de goede kant op te gaan. De medicatie werkt. Nu nog vraag of dosering genoeg en het is natuurlijk nog lang niet in te schatten wat de frequentie van de aanvallen zal gaan worden. Maar ze kan nu in principe door naar baasjes. Alleen zijn die er dus helaas nog niet.
Al met al 4 langzitters in de opvang terwijl ik eigenlijk ook maar 4 opvangplekken heb. Daar wordt je niet vrolijk van. Zeker als je bedenkt dat Abe in augustus 2018 al extra erbij was met gedachte die kan in 1 week plaatsen. Dat Gorriona en Shelby als snel te plaatsen honden kwamen en omdat de adoptie tijd gunstig normaal is voor april ik ook verwacht had Pirate in april te plaatsen. Maar dus gewoon niet 1 maar 4 honden die je langzitters in de opvang mag noemen. Gelukkig kreeg ik prive zomaar een kadootje van Wim en Gera om me op te vrolijken. Niet iets voor de honden maar iets voor mezelf. Ook dat heb je soms even nodig. Dank jullie wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten