vrijdag 28 december 2018

vrijdagdrukte

Vanochtend naar tuincentrum en kauworen en bullepezen voor de grotere honden gekocht voor oud en nieuw. Voor de kleine honden heb ik al kauwdingen om het jaar mee uit te kauwen.
Daarna kwamen de baasjes van Lara langs. Ze gaf een blije huil van doe open de poort en rende met haar vriendje hier heerlijk rond om weer net zo blij te vertrekken met haar baasjes.
Durfde ik na de schutting die in augustus gezet is, toch echt nergens meer om te vragen, ben ik de afgelopen 2 weken van diverse kanten blij verrast met spullen voor de honden. Zo ontzettend lief! Ook de baasjes van Lara kwamen spontaan met een zak voer. Wat ben ik daar blij mee! Ik heb nu wel voor maanden voer maar het is een fijn idee dat ik straks in maart geen voer hoef te kopen maar dit voer aan de opvanghonden kan geven. Het is tot 2020 houdbaar zag ik maar zo lang ligt het echt niet.
Verder hartverwarmend alle lieve reacties na het overlijden van Omi. Ik ben erg verdrietig want ze was een heel speciaal hondje die me zo dierbaar was. Maar geweldig te lezen dat ze ook bij anderen diep in het hart zat. Ook bij Dirkje en Michiel van stichting Esperanza Hoop voor Honden verdriet want ook voor hen was ze heel speciaal.
Ondertussen kwam er 2e kerstdag een gouden reactie voor Rayo binnen en gister voor Canelo.Canelo is vandaag bezocht. Het huisbezoek is morgen maar in goed overleg besloten dat Canelo vandaag al mee zou gaan. Ze wonen landelijk en het is daar rustiger dan hier. Canelo is niet dol op drukke honden en juist met oudjaar zal door het knallen de roedel erg onrustig zijn in huis want ook niet bange honden reageren met geblaf en rondlopen. Die laatste dag van het jaar zit hij beter daar dan hier. Maar zou hij zondag gehaald worden heeft hij maar 1 dag om te wennen en dat voelt weer erg kort. Dus besloten dat hij bij uitzondering al mee mocht zodat hij meerdere dagen kan wennen voor het vuurwerk begint. Rayo komt in een woonwijk te wonen en hij zit juist rustiger hier dan bij zijn adoptie gezin. Dus hij mag juist niet meer dit jaar vertrekken, maar pas na oud en nieuw. Hoewel ze erg naar hem uitkijken was daar gelukkig begrip voor.
Nala, Abe en Thais zoeken nog huisjes. Hopelijk worden ook deze lieverds gezien en komen er eerdaags passende huisjes voor ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten