zaterdag 22 december 2018

een mooie dag

Vanochtend had eerst Coco bezoek en hoera hij is gereserveerd. Morgen huisbezoek en dan maandag gehaald en lekker kerst bij zijn eigen baasjes vieren.
Daarna kwamen Sjoukje en Patty langs. Die brengen spullen naar een collega stichting Friends for Animals in Drenthe en wisten dat ik tekort aan dekbedden en handdoeken had en brachten daarom de nodige dekbedden/slaapzakken en twee zakken met handdoeken dus ik natuurlijk super blij. Maar ja Thais haar eten was ook bijna op dus hupla.....ik kreeg ook voer. Thais heeft weinig manieren en rukte gewoon het plastic eraf ondanks dat ze nauwelijks tanden meer heeft. Ze heeft al voorgeproefd en vindt het heerlijk. Haar voer is bijna op en ik heb geen kleine hondjes voer meer dus mooie timing dan mag ze hierna dit voer opeten. Ze verheugt zich er nu al op! Had ik begin december voor Abe voer van Wooof gekocht wat hij dus eet. Nu nog een zak gekregen waar ik blij mee ben want de houdbaarheid is goed en zeker met de grotere en middelgrote opvanghonden gaat een zak voer zo op en nu dus even de heerlijke luxe van voorraad voor alle honden te hebben en ook voor de honden die in januari komen. Terwijl Thais onbeschaamd bezig was, heeft Canelo maar keurig dankjewel gezegd namens de opvanghonden van de Ranjaclub😍😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten