zondag 2 september 2018

het is erg stil

Ik blijf maar hopen dat het stilte voor de storm is want het is verontrustend stil.Zelfs voor Abe zijn er geen reacties terwijl hij toch leuk is om te zien en jonge honden meest heel gewild zijn. Hij kan aan de weg erg trekken en dat werkt even niet met mijn schouder maar vandaag heb ik hem met de auto mee naar een pad door de velden genomen en tot mijn blijdschap als hij aan zo een 5 meter rollijn loopt trekt hij nauwelijks.Door een heupgordel door het handvat te doen hoef ik ook niet bang te zijn dat het zware handvat met een ruk op de grond valt. Hopelijk loopt het morgen alsnog storm voor alle 4 en net zo belangrijk zitten er geschikte baasjes bij want wat dat betreft hoef je voor elke hond maar 1 passende reactie te hebben natuurlijk. In ieder geval een nieuwe maand dus hopelijk nieuwe goede kansen voor de 4 lieverds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten