donderdag 19 april 2018

idyllisch?

Het plan was schattige lieve filmpjes maar het gaat natuurlijk nooit zoals je het voor ogen hebt.
Om te beginnen blij ei Mickey. Hij is super leuk maar het vangen in een filmpje is een ander verhaal.
Dan Omi genietend in de tuin. Ik zet haar altijd in de kanten neer als ze buiten is met alle honden erbij en vandaag ook nog in de schaduw maar ze had een tippeldag en liep steeds midden op het gras en dan moet ik echt opletten dat er geen honden haar omver lopen of laten schrikken. Vandaag was ik dus te laat. Sorry Omi.
Dan zag ik op facebook overal lieve rustige brave zonnebadende honden. Prachtige tafereeltjes dus ik denk dat wil ik ook. Kansloos natuurlijk.
Dan bedacht ik dat Sereno niet buiten was. Die vond ik binnen. Ik had voor zaterdag (Omi viert dan dat ze ernstig ziek en als een apatisch pluizebolletje liggend in een kennel, exact 1 jaar geleden uit het dodingstation gered werd) een nieuw zacht kleedje gekocht voor Omi. Sereno zag die op de tafel liggen en legde er beslag op. Oeps.Deze bal vond ik begraven in het nieuwe plantenbed. Wanneer hebben ze dat nu weer gedaan? Gelukkig waren de plantjes onberoerd.Maar als je dan deze twee schatten zo heerlijk ziet liggen en weet hoe het voor beiden in hun land van herkomst zo anders had kunnen aflopen dan ben ik toch weer dankbaar dat ze allemaal gewoon lekker hond durven te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten