dinsdag 27 maart 2018

schuttingperikelen

Vanochtend fysiek bezig geweest. Samen met mijn vader (83jaar!) eindelijk de verrotte planken van de omgewaaide schutting in de boomgaard opgeruimd. Volgende stap is nog daar de noodomheining omzetten maar de grote klus is gelukkig gedaan.Het afval ligt nu naast de garage en moet nog afgevoerd maar dat kan misschien mee als de gehele schutting van het weitje vervangen wordt. Dat is een megalang stuk maar wel heel belangrijk. Met extra planken en stenen zijn gaten gedicht en met extra palen de boel gestut. Maar met elke storm moet ik eerst kijken of het er nog staat voor ik de deur voor de honden kan openen. Netjes is het niet echt maar het moet nog even houden want ik zal eerst flink moeten sparen.
Morgen eerst een andere noodzakelijke uitgave. Mijn computer is oud en crashed regelmatig. Gelukkig ben ik enkel wat programmas dan kwijt en nog niet de foto's e.d. maar drie maanden geleden bij een onderhoudsbeurt is me al gezegd dat de computer elk moment kon overlijden. Nu gaat het de afgelopen week wel heel veel mis en daarom besloten morgen mijn computer in te ruilen voor een nieuwe maar wel 2e hands. Gelukkig willen mijn ouders financieel bijdragen waarvoor super veel dank! Hopelijk kan ik dan weer een paar jaar probleemloos vooruit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten