dinsdag 13 maart 2018

Hoera het gaat weer lopen; duimen jullie mee voor deze lieverds?

Vanavond Dani gewassen. Hij en Markus hebben nu de vorst weg is modder om in te spelen. En dat was aan het badwater wel te zien. Nu nog de vraag hoe ik hem tot morgen 13.00 uur schoon houdt want dan krijgt Dani bezoek!Bram, hij is zo leuk en zo lief en zo grappig. Maar tegelijk trekt hij zo een zware wissel hier op de roedel, vooral Sereno en op mij. Na Riri en Ana weer een hond die veel onrust in de roedel veroorzaakt en vechtpartijen en dat is voor Brammeke zelf ook stressvol. Er is een reactie van lieve mensen die zich in Brammeke willen verdiepen en waar hij lekker enig hond kan zijn. Dan zullen dit soort ontspannen beelden hopelijk dagelijkse kost worden. Vrijdag is het huisbezoek en dan komen ze in het weekend langs bij okay. Het is echt zo spannend. Zou het nu eindelijk gaan lukken? Natuurlijk heb ik dan nog steeds veel opvanghonden maar dan kan ik makkelijk met de achterblijvers aan de slag.Ook hoop ik dan Markus ter adoptie te kunnen zetten. Al mag ik die smeerpoets dan ook wel wassen want die is net zo modderig als zijn broer Dani.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten