zondag 31 december 2017

terugkijkend op 2017

Een jaar met veel verdriet en tegenslag. Maar als ik terug kijk ook een mooi jaar. Hartverwarmend hoeveel hulp ik groot of kleinschalig gehad heb van zoveel lieve mensen. De laatste maanden ook veel donaties van spullen voor de opvanghonden van oude handdoeken tot voer tot medicatie, speeltjes en ontworming etc. Veel medeleven en lieve woorden. Dit maakte dat ik nooit het gevoel gehad heb er alleen voor te staan. Samen hebben we dit jaar heel veel honden kunnen helpen!
Dankbaar ben ik voor kleine Omi. Mooi eigenlijk hoe een redding van een zwaar verwaarloosd doodziek oud hondje zowel in Spanje als in Nederland zoveel mensen geraakt heeft meer wordt..... Niet alleen een gelukkige Omi maar ook een symbool van hoop. En dat past weer mooi bij de stichting die het mogelijk maakte; Esperanza Hoop voor Honden. Ik vang ook voor andere stichtingen op en heb gelukkig goede samenwerkingen en fijne contacten. Alles lijkt er klaar voor om ook in 2018 weer honden te kunnen helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten