donderdag 28 december 2017

Dank aan stichting Boemer

Vandaag kwam Ingrid met een auto vol donaties voor de opvanghonden en voor opvangblijver Omi.De mandjes voor kleine hondjes zijn al in gebruik en de speeltjes en snoepjes liggen boven straks voor de opvangpups in het nieuwe jaar.Okay Whoopi is geen opvanghond maar ze was vrijwilliger om het mandje te testen. En heeft het goed gekeurd 😉2 lades met Carnibest ook speciaal de eerste dagen voor opvangpups als ze net aankomen van de lange reis uit Bulgarije. De puppytrainers gebruik ik niet voor pups want die verscheuren het enkel. Ik gebruik het op de slaapplekjes van Omi en had er nog maar 5 over. Nu een paar pakken wat heerlijk! Verder een zak voer voor kleine hondjes. Ik had al veel voer gehad van diverse kanten maar had geen kleine brokjes meer voor volwassen honden. Bonny vond dit heel lekker. Nu dus een fijne grote zak dus we kunnen weer vooruit. Verder heb ik diverse benches voor de kleine honden en kleine middelmaatjes maar daarna heb ik enkel deze zeer grote bench. Een tussenmaat had ik niet dus Din ligt in die mega grote bench die in de keuken maakt dat mijn koelvries niet goed open kan en ik niet bij de vensters of tafel daar kan. Niet echt praktisch en gezellig. Van stichting Boemer een bench in de tussenmaat gekregen waar Din en toekomstige grotere middelmaten prima in kunnen liggen. En die wat makkelijker op diverse plekken in huis op te zetten zal zijn.
Zoveel prachtige en praktische zaken. Alles zo bruikbaar en het meeste al direct in gebruik genomen. Dank je wel Boemer (die niet op de foto wilde maar wel mee was en de kleine mandjes in de auto al voorgekeurd had 😊) en Ingrid en de mensen achter stichting Boemer. Ik ben zo dankbaar en blij met alles!

2 opmerkingen:

  1. Wauw! wat fijn al die spullen,Maureen!!
    Ellen en Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ongelooflijk genereuze giften van deze mensen. Samenwerken voor de dieren. Het allermooiste!
    Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen